Wanda Dzikowska, menedżer sprzedaży i marketingu w Atlas Estates
Większość naszych klientów to rzeczywiście osoby młode,
kupujące swoje pierwsze M. Zauważamy jednak tendencję, w ramach której osoby
nieco starsze z zasobniejszym portfelem i często również z większą rodziną,
zmieniają miejsce zamieszkania. Chcą podwyższyć swój komfort, w związku z czym
wybierają lokale o większym metrażu, w budynkach o lepszym standardzie.
Niejednokrotnie wykorzystują też zamianę mieszkania, żeby przeprowadzić się w
miejsce lepiej zlokalizowane, bliżej centrum lub z dogodniejszym dojazdem.
W Polsce nadal brakuje oferty skierowanej stricte do seniorów,
takiej jaka jest powszechna na przykład w USA, czy Skandynawii. Polacy nadal
wyobrażają sobie jesień życia w mieszkaniu razem ze swoimi dziećmi, na których
pomoc mogliby liczyć. Takie propozycje jak specjalnie zaprojektowane osiedla,
czy apartamenty z rozbudowanymi usługami opieki są pieśnią przyszłości, która
ma szansę się ziścić pod warunkiem, że nasze społeczeństwo będzie się nadal
bogacić.
Zuzanna Kordzi dyrektor ds. handlowych w ECO-Classic
Naszą ofertę adresujemy do wszystkich grup odbiorców.
Śledzimy trendy pojawiające się na rynku, w związku z czym zaprojektowaliśmy
większą ilość mieszkań czteropokojowych w ostatnim etapie inwestycji Hubertus usytuowanej
na warszawskim Mokotowie.
Marcin Zaremba-Śmietański, główny analityk, członek zarządu operacyjnego w Grupie Deweloperskiej GEO
Nie sposób wskazać wspólnej grupy docelowej dla wszystkich inwestycji
realizowanych pod szyldem Grupy Deweloperskiej Geo. Każda z nich ma inny
charakter, ponieważ staramy się tworzyć ofertę na tyle zróżnicowaną, by każdy
znalazł mieszkanie odpowiadające jego potrzebom i oczekiwaniom.
Na przykład we wrocławskim osiedlu Malinowe Zacisze, ze względu na
kameralny charakter osiedla, spokojne, ciche otoczenie i bezpośrednie
sąsiedztwo parku zaprojektowaliśmy mieszkania o większym metrażu, które cieszą
się dużym zainteresowaniem rodzin z dziećmi.
Rzadko na etapie planowania inwestycji ukierunkowuje się ją wyłącznie na
inwestorów. Naszym głównym celem jest budowa dobrych i funkcjonalnych mieszkań,
w których po prostu dobrze i wygodnie się mieszka. Osoby kupujące mieszkanie z
przeznaczeniem na wynajem również kierują się takimi przesłankami.
Urszula Hofman, reprezentująca Grupę Inwest
W każdym z naszych projektów mamy mieszkanie
niemalże dla każdego. Oczywiście istnieją preferencje względem lokalizacji, ale
w naszych projektach mieszkanie znajdzie zarówno singiel, para bez dzieci, jak
i rodzina z dziećmi. W realizowanych
przez nas inwestycjach oferujemy zarówno małe mieszkania, jak i lokale dwupoziomowe
o powierzchni przekraczającej 100 m kw.
Małgorzata
Ostrowska, członek zarządu oraz dyrektor pionu marketingu i sprzedaży w J.W.
Construction Holding S.A.
Oferta J.W. Construction skierowana jest do
szerokiej grupy odbiorców, nie tylko singli, rodzin z dziećmi, ale także do
inwestorów, czy osób starszych. Niebawem nasza oferta powiększy się także o
lokale Aparthotelu przewidzianego w ramach warszawskiej inwestycji Bliska Wola,
idealnie wpisującego się w zakup apartamentu i mieszkania pod inwestycję.
Obecnie, kiedy większość osiedli jest ogrodzona i monitorowana, lokale
parterowe są cenionym miejscem do zamieszkania również przez rodziny z małymi
dziećmi, osoby starsze, czy niepełnosprawne. Dużym zainteresowaniem tej grupy
odbiorców cieszy się inwestycja Zielona Dolina w Warszawie. Dla rodzin
wielodzietnych mamy także domy w ramach programu MdM w osiedlu Villa Campina.
Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp
Obecnie w sprzedaży mamy blisko 20 inwestycji w 5
miastach Polski. Są to projekty zróżnicowane, zarówno pod względem lokalizacji
w ujęciu mikro, jak również struktury mieszkań. W naszej ofercie można znaleźć
mieszkania zlokalizowane w centrum idealnie nadające się do zakupu inwestycyjnego,
jak również lokale na cele mieszkalne, również z dopłatą w MdM.
Marta
Jagłowska, marketing manager w firmie Marvipol
Nowa oferta mieszkań wprowadzona w inwestycji Lake
Park Apartments skierowana jest do młodych osób, czynnych zawodowo, często
pracujących w zagłębiu biurowym warszawskiego Mokotowa. Są to apartamenty o
wysokim standardzie z dużymi tarasami i ogrodami. To nowa jakość na warszawskim
Służewcu dedykowana już nie tylko tym, którzy poszukują swojego pierwszego
lokum, ale tym, którzy rozglądają się za drugim, czy kolejnym mieszkaniem, za
lepszym miejscem do życia, gdzie będą mogli czuć się komfortowo i korzystać z
atrakcji, jakie oferuje osiedle.
Mirosław
Bednarek, prezes zarządu Matexi Polska
Staramy się by nasza oferta była przede wszystkim dopasowana do profilu
danej dzielnicy lub nawet jej konkretnego rejonu, jak na warszawskich Bielanach,
gdzie zlokalizowanych jest kilka naszych inwestycji. To właśnie tu najlepiej
widać rożniece pomiędzy osiedlami. Każdy z projektów w nieco inny sposób trafia
w gusty klientów. Na przykład nasza, nowa inwestycja przy ulicy Żeromskiego,
czy Apartamenty Marymont mogą spodobać się nieco bardziej dojrzałym klientom. Jeśli
chodzi o seniorów to w każdej inwestycji staramy się myśleć o nich projektując w
odpowiedni sposób wejścia do budynków, czy rozkłady mieszkań na parterze. Bezpośrednio
do inwetorów i ludzi młodych adresujemy np. nowy, warszawski projekt przy ulicy
Pereca, gdzie stawiamy niemal wyłącznie na kompaktowe mieszkania.
Tomasz Sznajder, wiceprezes zarządu Polnord
Różnorodność lokalizacji, metraży i rozkładów naszych mieszkań gwarantuje, że
każdy znajdzie w ofercie Polnord coś dla siebie. Z myślą o singlach i
rodzinach, poszukujących swojego pierwszego mieszkania, przygotowaliśmy lokale
już od 30 m kw., czy mieszkania o powierzchni kwalifikującej się do dopłaty w
programie MdM. W każdej inwestycji oferujemy szeroką gamę lokali o najbardziej
popularnych metrażach (50-60 mkw.). Mieszkania na parterze z własnym ogródkiem
są idealnym rozwiązaniem dla rodzin z dziećmi i osób starszych.
Magdalena Rurarz, dyrektor
działu sprzedaży i marketingu Victoria Dom
Projektując inwestycję
staramy się uwzględnić potrzeby wszystkich grup wiekowych, preferencje zarówno singli
jak i dużych rodzin.
Jarosław
Jankowski, prezes zarządu Waryński S.A. Grupa Holdingowa
Przygotowane przez nas
oferta mieszkań w warszawskich projektach Stacja Kazimierz i Miasto Wola
adresowana jest do zróżnicowanej grupy odbiorców. Duża skala obu inwestycji
oraz ich etapowa realizacja umożliwiają nam zaplanowanie lokali o różnorodnym
metrażu i układzie przestrzennym, które zaspokoją oczekiwania zarówno osób
młodych poszukujących pierwszego mieszkania, rodzin, jak i seniorów
zmieniających lokale na bardziej komfortowe. Na podstawie sprzedaży mieszkań w naszych
inwestycjach zaobserwowaliśmy, iż osoby młode coraz częściej decydują się na
zakup większych lokali z myślą o przyszłości i ewentualnym powiększeniu
rodziny. Z tego względu, dużą popularnością cieszą się mieszkania o powierzchni
ok. 50 m kw. Warszawska Wola to dzielnica, w której mieszkania kupują osoby
zmieniające lokum, poszukujące większej przestrzeni lub lepszej komunikacji z
centrum miasta.
Adrian Potoczek, dyrektor ds. sprzedaży w Wawel Service
Niedawno wystartowaliśmy z programem „Kompas Korzyści”, który pozwala
samodzielnie zadecydować o warunkach zakupu mieszkania. Nabywcy mogą wybrać
jedną z wielu dostępnych promocji. To propozycja zarówno dla singli, młodych
małżeństw, rodzin wielodzietnych, inwestorów jak i studentów. Dzięki tej akcji,
oferty w Wawel Service są dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego z
naszych klientów. Dynamiczny singiel oczekuje innych warunków zakupu niż
rodzina z dziećmi, a jeszcze czegoś innego wymaga osoba kupująca mieszkanie w
celach inwestycyjnych, czy młody student. Mamy ofertę, która spełni oczekiwania
różnego rodzaju klientów.
Wojciech Stisz, reprezentujący firmę Barc Warszawa S.A.
Naszą ofertę kierujemy
głównie do młodych ludzi i rodzin, które chcą skorzystać z dopłat w ramach
programu Mieszkanie dla młodych. W budowanej etapowo inwestycji Tarasy Dionizosa
na Białołęce zaprojektowane dostępne są głównie kompaktowe lokale dla osób
poszukujących w Warszawie ekonomicznych ofert mieszkaniowych.
Autor: Kamil Niedźwiedzki
Więcej informacji dompress.pl
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET