Mirosław
Kujawski, członek zarządu LC Corp S.A.
W zależności od inwestycji udział klientów
kredytowych waha się od 20 proc. do blisko 90 proc., z uwagi na to kładziemy
duży nacisk na kompleksową obsługę klienta. Szczególnie dotyczy to nabywców
mieszkań w inwestycjach z segmentu popularnego. W praktyce sprowadza się to do
obecności w naszych biurach sprzedaży doradców finansowych, którzy służą
wsparciem i pomocą w przejściu procedury kredytowej. W uzasadnionych
przypadkach jesteśmy otwarci na zmiany w harmonogramie płatności. Staramy się
również o najlepszą ofertę kredytową dla naszych klientów, co możliwe jest
dzięki marce naszej firmy oraz współpracy z wiodącą spółką w zakresie doradztwa
finansowego.
Adrian Potoczek,
dyrektor sprzedaży w Wawel Service
Oferujemy
czasowe przejęcie spłaty kredytu zaciągniętego przez kupującego, własne
kredytowanie, elastyczne harmonogramy wpłat, przedłużone terminy płatności oraz
program „Zamień stare na nowe”. Mamy własnych doradców finansowych, wykończenia
wnętrz, kredyty pomostowe. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie i
rozwiązujemy wszelkie problemy kupujących.
Wioletta
Kleniewska, dyrektor marketingu i sprzedaży w Polnord S.A.
Wszyscy
nasi klienci przez cały rok mogą liczyć na atrakcyjne warunki zakupu i fachowe
doradztwo dotyczące finansowania w formie gotówkowej lub przy pomocy kredytu.
Do każdego zakupu podchodzimy indywidualnie. Po przeanalizowaniu potrzeb i
możliwości klienta proponujemy optymalne dla niego rozwiązanie. Indywidualnie
ustalamy harmonogram wpłat za mieszkanie, możemy także pokryć koszty aktu notarialnego.
Oferujemy pomoc przy formalnościach związanych z ubieganiem się o
dofinansowanie w ramach programu MdM. Osoby, które zdecydują się skorzystać z
usług doradcy finansowego, mogą dodatkowo otrzymać kartę rabatową lub kartę
prepaid o wartości do 7 tys. zł.
Teresa Witkowska,
dyrektor sprzedaży Red Real Estate Development
Naszą
ofertę charakteryzuje elastyczność w dostosowaniu harmonogramu płatności do
możliwości klienta oraz wymogów banków. To ważny czynnik, zwłaszcza w segmencie
popularnym, gdyż niejednokrotnie wkład własny jest powiązany z uruchomieniem
pierwszej transzy kredytu. Dodatkowo współpracujemy z doradcami, którzy
przedstawiają indywidualne rozwiązania dostosowane do potrzeb i możliwości
finansowych poszczególnych klientów. W inwestycjach w Warszawie i we Wrocławiu
możemy zaoferować klientom system płatności 10/90. Podpisując umowę
deweloperską można wpłacić jedynie 10 proc. wartości nieruchomości, a pozostałą
część (90 proc.) przy odbiorze kluczy. W przypadku osiedla w Poznaniu proponujemy
płatność w systemie 15/85.
Mirosław
Bednarek, prezes zarządu Matexi Polska
Przede wszystkim staramy się umożliwić naszym
klientom znalezienie optymalnej formy pozyskania kapitału na zakup mieszkania.
W tym celu współpracujemy z profesjonalnymi doradcami zewnętrznymi. Jeśli
chodzi o inne udogodnienia, to przede wszystkim chcemy zapewnić bezpieczeństwo
i wsparcie naszym klientom. Zdajemy sobie sprawę z zawiłości wiążących się z
zakupem mieszkania czy przedłużającymi się decyzjami kredytowymi, staramy się
więc zawsze zachować elastyczność i wesprzeć klientów w rozwiązywaniu problemów.
Michał
Sapota, prezes zarządu Murapol S.A.
Klientom, którzy finansują zakup mieszkania kredytem
hipotecznym oferujemy indywidualne wsparcie w pozyskaniu środków z banku. W każdym
naszym oddziale do dyspozycji klientów stawiamy co najmniej jednego doradcę
kredytowego, który pomaga procedować wnioski kredytowe oraz całościowo
koordynuje transakcje pozyskania finansowania bankowego. Współpracując z 25
czołowymi bankami jesteśmy w stanie zaoferować klientowi najatrakcyjniejsze dla
niego warunki kredytowe w pełni uwzględniające, z jednej strony jego sytuację
finansową, a z drugiej charakter nabywanej nieruchomości. Działając w jednej
grupie kapitałowej z deweloperem, wyręczamy klienta w pozyskiwaniu dodatkowych
dokumentów charakteryzujących nabywany lokal, a wymaganych przez banki.
Nieco inną ofertę przygotowaliśmy dla klientów
inwestycyjnych, którzy nabywają mieszkania na wynajem. Doceniając zaufanie
jakim nas obdarzyli oferujemy im preferencyjne harmonogramy płatności za
nabywane nieruchomości. W systemie rozliczeń 10/90 inwestor uiszcza 10 proc. wartości
transakcji po podpisaniu umowy deweloperskiej, a pozostałe 90 proc. przed
odbiorem mieszkania.
Krzysztof Foder,
dyrektor ds. sprzedaży Bouygues Immobilier Polska
Mamy
bardzo konserwatywne podejście. W przeciwieństwie do większości deweloperów nie
finansujemy realizacji inwestycji z kredytów bankowych, ale ze środków
własnych. Nasi klienci dokonują wpłat zgodnie z postępami prac na budowie. W
naszych biurach sprzedaży pracują doradcy finansowi z profesjonalnej firmy. Eksperci
bezpłatnie pomagają w wyborze najlepszego finansowania. W przypadku, gdy klient
skorzysta z zorganizowanego przez nich kredytu mieszkaniowego, otrzymuje kartę
przedpłaconą o wartości 0,5 proc. udzielonego kredytu. Dodatkowo kupujący
otrzymują karty rabatowe, które mogą wykorzystać na zakupy w wielu sklepach z wyposażeniem
wnętrz.
Małgorzata
Ostrowska, członek zarządu oraz dyrektor pionu marketingu i sprzedaży w J.W.
Construction Holding S.A.
Każdy
klient jest dla nas ważny, dlatego staramy się pomóc mu w zakupie mieszkania.
Oferujemy mieszkania w różnych cenach, w tym także w ramach programu MdM.
Konsultanci naszego, własnego działu kredytowego pomagają w sprawdzeniu
zdolności kredytowej oraz załatwieniu wszelkich formalności z bankiem. W miarę
możliwości, zgodnie harmonogramem prac budowlanych, staramy się proponować
klientom promocyjne ceny mieszkań. Nie zawsze możemy spełnić wszystkie
oczekiwania klientów, ale wiele kwestii jest sprawą do negocjacji.
Michał Świderski,
dyrektor sprzedaży i marketingu w Marvipol Development
Oferujemy
klientom wsparcie w zakresie pozyskania kredytu, współpracując z
wyspecjalizowanym w tym podmiotem. Każdego klienta traktujemy indywidualnie i w
szczególny sposób, stąd w uzasadnionych przypadkach elastycznie kształtujemy
harmonogramy wpłat cząstkowych.
Zuzanna Kordzi,
dyrektor ds. handlowych w Eco Classic
Zawsze
staramy się podchodzić elastycznie do potrzeb klientów, szczególnie w takich
sytuacjach, kiedy np. kupujący oczekuje na środki ze sprzedaży innego
mieszkania lub przedłuża się procedura kredytowa. Ze względu na atrakcyjność
naszych inwestycji nie musimy stosować żadnych dodatkowych zachęt finansowych.
Janusz Miller,
dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Home Invest
Współpracujemy
z doradcami finansowymi, którzy znają oferty kredytowe niemal wszystkich banków
znajdujących się na polskim rynku. Dzięki temu klienci mają wybór i szansę w
zależności od indywidualnych potrzeb uzyskać bardzo dobre warunki finansowania.
Osoby korzystające z usług doradców Home Invest mogą liczyć na specjalne
warunki zakupu mieszkań, które wiążą się m.in. z wydłużeniem harmonogramu
płatności związanego z załatwieniem formalności kredytowych, czy brakiem odsetek
w przypadku ewentualnych opóźnień w płatnościach. Przede wszystkim jednak
klienci mogą odstąpić od umowy w przypadku nie uzyskania kredytu bez
jakichkolwiek konsekwencji z tego tytułu.
Tomasz Sujak,
członek zarządu Archicom S.A.
Ponad 1000 mieszkań z naszej oferty zostało
objętych programem "Spłacamy Twoje raty", w ramach którego Archicom
spłaci do 18 rat za zakupione mieszkanie w trakcie oczekiwania na jego odbiór.
Kupujący mają również możliwość skorzystania z dopłat w programie
MdM oraz zapoznania się z
ofertą 26 banków w ramach bezpłatnego doradztwa kredytowego. Z naszymi klientami rozmawiamy indywidualnie i
wspólnie staramy się znaleźć optymalne rozwiązanie, które umożliwi zakup
wymarzonego lokalu.
Yael Rothschild, prokurent Mill-Yon Gdańsk
Większość
inwestycji w portfolio Mill-Yon Gdańsk to apartamentowce o podwyższonym
standardzie, których nabywcy nie mają potrzeby korzystania z rozwiązań
kredytowych. Klientom, którzy korzystają z kredytu obsługująca nas firma
doradztwa kredytowego oferuje bezpłatne ubezpieczenie nieruchomości i ubezpieczenie
na życie przez rok oraz zwrot opłaty za wycenę bankową, a także karty przedpłacone
do wysokości 0,4 proc. kwoty kredytu na pokrycie kosztów notarialnych lub
prowizji i ubezpieczeń bankowych. Kartą z określoną ilością środków można
płacić za pośrednictwem terminali.
Ewelina Krosta, reprezentująca WAN S.A.
Każdego
klienta traktujemy indywidualnie. Staramy się ułatwić klientom całą procedurę,
jaką jest zakup nieruchomości. W takich
przypadkach jak np. przedłużająca się procedura kredytowa, itp. nie wymagamy
dodatkowych wpłat za aneks przedłużający umowę. Harmonogram wpłat także
ustalamy z klientem.
Przemysław Bednarczyk,
wiceprezes zarządu Waryński S.A. Grupa Holdingowa
Zakup
mieszkania w naszych inwestycjach w każdym przypadku traktowany jest jak
odrębny proces, dlatego ewentualne rabaty i zachęty oferowane klientom,
uzależnione są od wielu czynników i zawsze rozpatrywane są w naszych biurach
sprzedaży indywidualnie. W toku rozmów oraz negocjacji często oferujemy różnego
rodzaju udogodnienia, w tym m.in. doradztwo kredytowe.
Opracowanie:
Kamil Niedźwiedzki, analityk serwisu Dompress.pl
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET